Post by enneusmaleran on Feb 20, 2022 22:04:46 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Archery Battle 3D ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Archery Battle 3D IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekode glitch tokens ▞▞▞
▞▞▞ Archery Battle 3D 2022 version ▞▞▞
Sier at jeg ikke er koblet til internett, men det er jeg tydeligvis. Vet ikke hva som skjer. Den første uken fungerte det bra, og nå forteller POS meg at jeg ikke er tilkoblet. Smh
Først trodde jeg at jeg bare var søppel før jeg leste anmeldelsen. Den er full av roboter og ferdighetene dine spiller ingen rolle, siden det er umulig å vinne. Ikke last ned dette spillet. Jeg ville gitt den en 0, men det er umulig, så jeg gir den en 1
det er mange apper akkurat som dette, og så langt har denne appen mistet forbindelsen midt i spillet oftere enn andre spill jeg har spilt.Spillet scorer ikke riktig når det kommer til seire og tap, noe som gjør det vanskeligere enn det burde være å gå videre til neste vanskelighetsnivå.
Dette spillet er så vanedannende som så nøyaktig når det kommer 2 bueskyting, så vi er bare et fantastisk spill!!! Kjærlighet kjærlighet kjærlighet. Fortsatt avinstaller og last det ned igjen bare for å starte fra begynnelsen lol.
Dette spillet er vanskelig og jeg elsker vanskelig spill 😍😍
veldig hyggelig, men er aktuelt for tre stjerner
Utmerket spill, treff betalingsmuren umiddelbart. I løpet av 15 kamper var buen min ute av stand til å takle vind og avstand, gikk fra ubeseiret til seierløs på mindre enn hundre trofeer. /Avinstaller
Spillet fortsatte å løpe og det tok evigheter før jeg fikk en 1v1-motstander. Jeg er misfornøyd med dette spillet, så jeg avinstallerer det. -Takk.
Jeg kjøpte akkurat en ting i spillet til en verdi av 4$, og da jeg kom tilbake til min gamle konto, forsvant alle m kjøp.
Fantastisk spill ville gitt 5 stjerner, men det faktum at du HAR Facebook for å spille med en ekte venn er veldig dumt. Hvorfor må du ha Facebook for å gjøre noe i disse dager?
Jeg tror det verste spillet jeg aldri har sett denne typen spill. Laster lasting og serveren er ute av tid mange feil
Bra, men jeg skulle vinne, men jeg tapte det, det er ingen farse
Jeg elsker dette spillet, men dessverre har jeg mistet mange mynter og edelstener på grunn av servertilkoblingen. Minst 200 000 mynter og over 50 edelstener fordi jeg blir kastet ut av fyrstikker...noen ganger før de i det hele tatt starter. Bortsett fra det elsker jeg dette spillet.
Folk som jukser ved å bo på 58 trophy's ødelegger det, hva er galt med disse polene, ikke bry seg da det er patetisk, de synes de er kjempebra.
Archery Battle 3D Sporta spēles sjfc
Det er bare gøy! Det er som å skyte en ekte bue med vinden og avstanden! Har spilt dette før, og det er fortsatt avhengighetsskapende 😁
Denne gm er veldig gøy, bt baugen beveger seg for mye,....... Jeg hater flyttemålet👎👎
Elsket det hele tiden siden noen dager jeg tillot én gang å legge til for å få overraskelsesbelønningen, men dette spillet fortsetter å spille flere tillegg på egen hånd, det er det eneste som fikk meg til å hate spillet sluttet sakte å spille
Archery Battle 3D Sportsspill zxr
Gi meg oppdater det slik at jeg kan få venner til en annen spiller.
Veldig dårlig spill Ikke last ned det. Vi sikter på 10-punktet, men pilen går på 5,7,6. Hvis du laster ned, kaster du bort dataene dine
Utmerket spill eneste problemet er at noen ganger er feil og får deg til å ta et dårlig skudd annet enn den flotte tiden
Det er morsomt og utfordrende en person som er mer interessant. Hvis du kan ha en plattform for å snakke med motstanderen, vil det være deilig.
Archery Battle 3D Sport bvv
Som vanlig er spillet lett i begynnelsen å suge deg inn og blir umulig når du har spilt noen runder. Selv når du er god. Motstanderen din scorer 92 av mulige 90 poeng når du scorer toppscore 90 med 9 piler. Hvordan er dette mulig? Selve spillet er rimelig, men AI er skjev urettferdig for å oppmuntre til kjøp.
Holder på å fryse og gjør at du mister en sving
AirAttack 2 - WW2 Airplanes Shooter アーケード tqu
flott spill, enkelt spilling, ett-trykks kontroller, virkelig vanedannende. Det eneste problemet er at mengden mynter dobles på hvert nivå, et par tap setter deg tilbake ganske mye på høyere nivåer. dette forsterkes av det faktum at det ikke er lett å få mynter. men alt i alt fortsatt et flott spill
Flott, men må bruke hvis du vil spille mer. Et så fint spill, men du treffer et visst punkt hvor hvis du vil komme deg videre må du bruke penger uansett hvor mye du prøver å male det ut .... Skam
Det er et bra spill. Men det gjør meg sint at noen ganger ikke treff teller, og jeg mister myntene mine. Vær så snill å fikse dette.
Irriterende bakgrunnsstemme til azan gjentatte ganger ......fremme en islamsk idé. La i det minste din agenda for islamsk jihad ligge på plattformene som dette.
Jeg har aldri sett et spill så åpenlyst rigget. Disse menneskene er tyver. Ikke kast bort tid og penger fordi du ikke kan vinne. Hvis du skyter 9, skyter motstanderen 10. Hvis du treffer 10, er motstanderen din det også, så taper du skuddet. Aldri sett så mange vilthaier. Hver motstander skyter et perfekt spill. BS
Fantastisk spill! Flott grafikk og spillfysikk! Det er mye moro og en utmerket bortkastet tid lol!
Bilder ekstremt enkle å bruke og er også så nostalgiske fra tiden at jeg pleide å bruke en ekte sløyfe. Men mange tror at hvis du spiller dette spillet, betyr det at du er for lat til å plukke opp en faktisk bue. Men jeg har faktisk brukt sløyfe og dette er faktisk veldig nostalgisk. Spesielt med sporstoffet
Dette spillet er urettferdig i rush-modus hvis vi får venstresiden har vi en sjanse til å vinne, og når vi kommer til høyre har vi mindre sjanse til å vinne dette er helt feil. Maksimalt antall ganger jeg får feil side og motstanderen min treffer flere piler enn meg, så sjansene hans er større for å vinne og jeg mister maksimale ganger
Mest tullete spill. Klassisk modus grad 9 og Rush-modus er mest tullmodus som når du skyter 9/10 piler, skyter motstanderen 14/15 piler, er det mulig? Så hvordan ? Mesteparten av tiden vinner motstanderen selv motstanderen som spiller med bare lav versjonsbue. Endre også motstanderens navn, selv om bildet er det samme eller en gang er navnet det samme, men bildet endret .hvordan? Så jeg avinstallerte dette spillet. Til slutt vil jeg avinstallere dette spillet.
Spillet er kjempebra! Grafikken slik den flyter slik den gjør annonsene konkurrentene fantastisk. Point blank periode jeg elsker det.
Morsomt spill, men det henger og krasjer for mye.
Akkurat som før etter at du har kommet så langt, så er det ganske mye løst, og det vil ikke gjøre ting rett etter at jeg avinstallerte det, det er tilbake på telefonen min
Jeg likte dette spillet lenge, men sluttet å spille fordi jeg ser videoene for bonus og ekstra hjulspinn og det gir meg ikke belønningen eller andre spinn
Archery Battle 3D Sport dsim
Dumt system hvis du er på en seiersrekke vil du spille enten en juksemaker eller robot, jeg kan ikke si om det er en forskjell fordi navnene deres er generiske. De vil skyte med perfekt nøyaktighet i raskest mulig tempo, og du kan se buen deres bevege seg robotisk etter målet perfekt. Det var moro i en time, men det er et så rigget spill at det ikke er verdt å spille.
Det er et så avslappende spill, og du kan virkelig fokusere på hvor du skal skyte.