(Android/iOS) Tasty Town - Cooking \u0026 Restaurant Game huijaa monia resursseja
Feb 20, 2022 22:35:17 GMT
Post by enneusmaleran on Feb 20, 2022 22:35:17 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Tasty Town - Cooking \u0026 Restaurant Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Tasty Town - Cooking \u0026 Restaurant Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijaa monia resursseja ▞▞▞
▞▞▞ Tasty Town - Cooking \u0026 Restaurant Game 2022 version ▞▞▞
Olen kokenut saman vian kuin jotkut muutkin. En voi ohittaa opetusohjelmaa auttaakseni Juliaa antamalla hänelle leipää. Nuolet osoittavat tarkasti painikkeita, joita minun on painettava, kunnes pääsen painikkeeseen, joka todella antaa hänelle leipää. Nuoli tässä vaiheessa ei viittaa mihinkään, enkä voi antaa hänelle leipää tai poistua tai painaa mitään muuta. Rakastin tätä peliä, kunnes en voinut siirtyä eteenpäin. Yritin jopa poistaa sen ja asentaa sen uudelleen, koska luulin sen olevan puhelimeni.
Hieno kokonaisuus, erittäin hauska peli. Erittäin raskas käteispakettien mainokset kuitenkin.
Olin täysin rakastunut tähän peliin, mutta viime aikoina saamamme päivitykset ovat kauheita. Joka kerta kun päivitän jotain menee pieleen, mutta sinun on päivitettävä, jotta voit pelata uutta tehtävää. Päivitin äskettäin ja aitavarastointini nousi 1 047:stä maksimiarvoon 735:een. Joten nyt minulla on yli 900 tuotetta varastossani, enkä voi kerätä mitään, koska olen ylittänyt maksimivarastoni. Tämä on erittäin turhauttavaa. Tämä peli alkaa olla enää niin hauskaa.
Päivitys muutti kokin ruokia ja ainesosia ilman syytä, eikä sitä korjata. Poistetaan. Oli suosikkini päivitykseen asti. Nyt minusta tuntuu, että olen hukannut aikaani ravintolani rakentamiseen ja timanttien keräämiseen katsomalla mainoksia saadakseni kokkeja. Pettynyt.
Minulla on vaikeuksia päästä ohi opetusohjelmasta, jossa hän käskee sinua menemään hänen tilalleen ja lataamaan hänen kuorma-autonsa ensimmäistä kertaa. Kun se näyttää minulle, mitä kuorma-autoon on ladattava, se ei anna minun painaa mitään painikkeita. Se ei anna minun kuluttaa Jemiä lastatakseen hänen kuorma-autonsa ja se ei anna minun poistua mistään ennen kuin hänen kuorma-autonsa on lastattu. Mutta en voi ladata sitä, koska se ei anna minun painaa mitään!!! Tämä on erittäin turhauttavaa, auta minua korjaamaan tämä ongelma!!
Se on viihdyttävä peli. Pidän siitä, että jalokivien saaminen ei ole niin vaikeaa. Ja voit suhteellisen tasoa nopeammin kuin jotkut muut pelit, joita olen pelannut.
Ruoanlaitto ja suunnittelu 2 suosikkipelityyliäni yhdessä toistaiseksi ei yhtäkään vikaa ja latausajat ovat nopeita 👍
Grafiikka on hienoa. Tarina on myös hämmästyttävä. Kiitos!
En pidä satoajan muutoksista päivityksen jälkeen. Toisin kuin muut lajinsa pelit, pääkasvien kasvattamiseen eläinten ruokkimiseen kuluva aika on nyt järjetöntä päivityksen jälkeen.
näyttää olevan häiriöongelmia. Olen yrittänyt täyttää ensimmäisen traktorini joka kerta, kun painan viimeistä latauskohtaa, näyttö jäätyy ja koko peli sulkeutuu. Poistin jopa pelin asennuksen ja asensin sen uudelleen, pelissä on edelleen sama ongelma.
Peli on hyvä, mutta ilman jalokiviä u tee mitään... Kaipaan napsautettua kahdesti saadakseni lisää paikkaa kaupassa, ei kaksinkertaista vahvistusta, ei mitään.... Peli haluaa viettää helmiäni mahdollisimman nopeasti. Myös arkistointi ei ole hyvin tehty... 1 helmi jokaisesta suoritetusta tasosta... Olen pettynyt. Ei napsautusten estoa eikä vastausta FROM-tuelta minkään ongelman yhteydessä
Vikatettu. Opetusohjelmasta ei pääse ohi. Näytölle juuttunut, jossa se näyttää Ravintolan keittokirjaa ja sanoo "Nosta kokkisi tasolle, jotta heistä tulee parempia ja avata uusia ruokia"
Aloittaminen on liian vaikeaa... Heidän pitäisi esitellä eri osat helpommin ja näyttää ohjekeskus paremmin. Kaikki maksaa myös liian paljon - timanttivoiton pitäisi riittää ylimääräisten tavaroiden ostamiseen - sen sijaan yhden esineen rakentaminen kestää kauan. Se on hauskaa ja sopii niille, jotka haluavat tehdä monia asioita ja ratkaista ongelmia.
Olen pelannut tätä peliä jonkin aikaa ja pidän siitä todella. Keräsin kuitenkin kolikoita avatakseni kalastuslaituria ja minulla oli hieman yli 21 000 kolikkoa, sitten yhtäkkiä kolikkoni ovat nyt hieman yli 9 000. Tyytymätön tähän. Tarkista vianmäärityksen UKK, ei vastauksia.
Minulla oli tämä peli ennenkin ja rakastan sen pelaamista, mutta aina kun suljen ja avaan sen uudelleen, siinä on musta näyttö, jossa näkyy joitain asioita, että se teki tämän ennenkin ja poistin sen luullen, että se korjaantui, asensin sen uudelleen ja ei, se palasi tekemään sitä korjaa tämä uudelleen
Ennakkotilattu peli, missä on ilmainen helmi?. Ajattelin, että ennakkotilaus antoi ilmaisia jalokiviä. Lisäksi lataaminen kestää ikuisuuden.
Tasty Town Casual kiui
Nautin todella tämän pelin pelaamisesta, mutta se jäätyy, se toimii jonkin aikaa, sitten sama ongelma on poistettava, se antaisi sille 5 tähteä, jos tämä korjataan 😞
Olen poistanut tämän pelin 5 kertaa viimeisen 24 tunnin aikana. Se tyhjentää helmiäni heti kun saan ne. Se juuttuu jatkuvasti, kun olen pakottanut minut hyväksymään Julian ystäväkseen.
Ei super onnellinen tbh. Se on hauska peli, mutta joskus se viivästyi – tasolla 6, kun he esittelivät Chef Academyn, keittokirja ilmestyi, mutta mitään ei tapahtunut (jopa x-painike!). Korjaa nämä bugsssss!!!!
Liian paljon bugeja ja paljon asioita, jotka eivät riitä tekemään tästä hauskaa. Suurin ongelma on, että chat-toiminto heikkenee jatkuvasti, ja tarvitset sitä päästäksesi minne tahansa pelissä. Mainosten määrä, jota sinun on katsottava saadaksesi tarvittavat helmet, osoittaa, mihin kehittäjät keskittyvät.
Se on hyvä peli, joskus kamppailet ja sinun on oltava kärsivällinen odottamaan satoa, jotta eläimet kasvavat syötäväksi ja kokit valmistavat ruokaa, se on aikasyöjä, joten varo, mutta muuten kaikki menee loistavasti ja suosittelen tätä ihmisille, jotka ovat kärsivällisyyttä
Oli hauskaa, markkinoita ei ole korjattu nyt kuukausiin, chat on jatkuvasti menossa ulos, et kuuntele pelaajia. On sääli, että tämä peli on ollut hauskaa, nyt on kyse rahasta eikä pelaajien avusta.
Tämä on PARAS RUOKAILUPELI!!! se on Yhdistelmä Cooking Fever -tyyppisistä ruoanlaittopeleistä JA World Chef -tyyppisistä ruoanlaittopeleistä (suosittelemme tämän fantastisen pelin hankkimista!)
ehdottomasti rakastan tätä peliä. niin hauska tapa viettää aikaa. rakastan peliä. voit kokata, viljellä ja täyttää tilauksia
Вкусный город (Tasty Town) Казуальные vxs
Klubitapahtumat ovat vain eläimen ruokkimista, jotta se kasvaa, ei kilpailua muiden seurojen kanssa. Joten suurin osa pelaajista ei osallistu, meillä on 30 ja 3 pelikerhotapahtumat, koska ei ole motivaatiota pelata. Pelit maksavat niin paljon kokkeille ja huippuravintoloissa ja paljon mainoksia. Toisaalta voit saada jalokivet melko helposti.
Törmään jatkuvasti virheisiin, joissa saan uuden kokin, eikä asema aukea, vaan se on vain valkoisen kankaan alla, kuin se olisi vielä rakenteilla. Pidän pelistä todella paljon, mutta tämä tekee siitä mielestäni pelaamattoman. Korjaa se.
Pixel Strike 3D - FPS Gun Game Hành động xnq
Tasty Town on nopeatempoinen ruoanlaittopeli, jossa on upeat grafiikat, palkinnot, päivitykset ja laajennukset sekä mahdollisuus palkata kokkeja ympäri maailmaa ja avata lisää erikoisravintoloita.
Pidin pelistä, mutta nyt kun yritän päästä sisään, se vaatii päivitystä. Ja olen joukkueeni paras maalintekijä. Emme välttämättä saavuta tavoitetta nyt🙄🙄🙄
Akatemiassa on virhe, jossa opit valmistamaan uusia ruokia, en voi sulkea pois valikkoa ja se palaa suoraan akatemian opetusohjelmaan, kun kirjaudun takaisin sisään, mikä tehokkaasti estää minua pelaamasta peliä. Uudet pelaajat, jotka pääsevät tähän pisteeseen, suljetaan pois muusta pelistä.
Melkein täydellinen - ongelmani on se, että olen menettänyt 30 timanttia 2 päivää peräkkäin ilman syytä. Olen oksastaja, joten joudun säästämään timanttini eksklusiivisia kokkeja varten ja olet juuri poistanut yhteensä 50 jotain timanttia ilman syytä!! Luulin saavani vahingossa kuluttaa ne, mutta tänään säästin ja suljin pelin, ulkoiluttasin koiraani ja 20 minuutissa 30 timanttia oli juuri poissa. Lisäksi - olisi hienoa saada "Oletko varma?" Painike timanttien kulutukseen, jotta et voi vahingossa hävitä!!
Se tuntuu muiden pelien toistolta, mukaan lukien timantit, jotka vaaditaan kaikenlaiseen peliin. Ei ole ollut liian vaikeaa, mutta maksan mieluummin pelistä hetken kuluttua sen sijaan, että joutuisin maksamaan jatkuvasti voitosta.
Tasty Town - Cooking & Restaurant Game Ajanviete umgs